Tot op heden is niemand teleurgesteld in onze service, dat is dan ook niet de reden dat we daar nog eens kritisch naar keken. Eerder is het tegenovergestelde het geval. Onze ‘Helpdesk’ staat onmiddellijk voor iedere hulpvraag paraat. Zelfs zo, dat de lopende werkzaamheden zo af en toe uit de planning lopen. Toch moeten ook opdrachtgevers, waarvoor we aan het ontwikkelen zijn, tevreden gesteld worden. Vandaar dat we iedereen die storingen en/of klachten willen melden, verzoeken om deze per mail te sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Intern komen ze dan op het bordje te liggen van de verantwoordelijke, die daar dan snel en efficiënt mee om weet te gaan. Zelfs in de ergste gevallen, zoals uitval van uw website op het meest ongelegen moment, is de hulp vlakbij via de email. Ook wanneer de oorzaak elders ligt. Fontijn & Partners hoopt met deze maatregel de dienstverlening op het gewenste peil te houden.