Slim is natuurlijk niet het juiste woord, vakmanschap en ervaring is beter. Fontijn & Partners is ook een mediabureau en wij plaatsen al jaren voor een groot aantal ondernemers de advertenties. Zowel voor papierenmedia als digitale. Voor veel van onze relaties stellen we jaarlijks een advertentieplan op waarbij het budget wordt vastgesteld en in welke bladen en hoeveel keer daarin wordt geadverteerd. Ook Google Adwords speelt daarin een rol.

Dit heeft voor de deelnemers minimaal twee voordelen:

  • Men heeft het hele jaar geen omkijken meer naar advertentieplaatsing in de wetenschap dat het goed gebeurt en men haalt zo het hoogste rendement uit zijn investering. Tevens is de ‘huisstijl’ bij onze vormgevers in goede handen en wordt streng bewaakt.
  • Een ander bijkomend voordeel is, dat advertentieacquisiteurs naar Fontijn & Partners worden doorgestuurd, waarmee lange telefonische discussies worden voorkomen. Natuurlijk controleert Fontijn & Partners gelijk of de betreffende acquisitie in het budget past en of het de moeite waard is.

Er is de laatste jaren sprake van een belangrijke verschuiving. Minder papier en meer digitaal. Per account verschilt dat. Bijvoorbeeld hoe de website is gebouwd en wat er aan ‘zoekmachine optimalisering’ wordt gedaan, speelt allemaal mee. Het is een kleine moeite om ons hierover advies te vragen. Het voorkomt onterecht uitgegeven reclamecenten. Maar ja, je kan niet overal verstand van hebben als ondernemer. Laat daarom de reclame maar aan Fontijn & Partners over.